Tak søde 🙂
Ja, alle har en mening på både godt og ondt. Har også prøvet at “fremmede” har lagt en hånd på min mave uden at spørge om lov, og det er virkelig grænseoverskridende. Åh nej, jeg håber altså ikke, at det bliver værre end det allerede er. Hehe.
Tak, hvor er du sød – også dejligt at følge med hos dig og dine to drenge. <3
Kan relatere til det med andres mening – for nøj hvor var der mange af dem i begge mine graviditeter. Plus det at fremmede tror ens mave er lovlig at røre ved! Og så måtte jeg trække på smilebåndet, for det der med klodsethed og tabe ting, det bliver kun værre de næste uger ???? til sidst vil du overveje om det du taber, kan blive liggende til HK er hjemme og kan samle op…
Ellers bare SÅ skønt at følge din graviditet både her og på snappen ❤️
]]>Tusind tak, Mie. Ja, det kan godt være lidt irriterende, men det er åbenbart bare en af de ting, der følger med 🙂
]]>