Warning: The magic method InvisibleReCaptcha\MchLib\Plugin\MchBasePublicPlugin::__wakeup() must have public visibility in /var/www/katrinelundloeje.dk/public_html/wp-content/plugins/invisible-recaptcha/includes/plugin/MchBasePublicPlugin.php on line 37

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/katrinelundloeje.dk/public_html/wp-content/plugins/invisible-recaptcha/includes/MchLibAutoloader.php:51) in /var/www/katrinelundloeje.dk/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Kommentarer til: Status på første halvdel af min graviditet https://katrinelundloeje.dk/status-paa-foerste-halvdel-af-min-graviditet/ * Tips til rejser, aktiviteter og mad for hele familien * Mon, 29 Aug 2016 07:09:02 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.5 Af: Katrine https://katrinelundloeje.dk/status-paa-foerste-halvdel-af-min-graviditet/#comment-391 Mon, 29 Aug 2016 07:09:02 +0000 http://selfieandthecity.com/?p=11911#comment-391 Som svar til Tamara.

Tak søde 🙂
Ja, alle har en mening på både godt og ondt. Har også prøvet at “fremmede” har lagt en hånd på min mave uden at spørge om lov, og det er virkelig grænseoverskridende. Åh nej, jeg håber altså ikke, at det bliver værre end det allerede er. Hehe.
Tak, hvor er du sød – også dejligt at følge med hos dig og dine to drenge. <3

]]>
Af: Tamara https://katrinelundloeje.dk/status-paa-foerste-halvdel-af-min-graviditet/#comment-390 Sun, 28 Aug 2016 21:29:35 +0000 http://selfieandthecity.com/?p=11911#comment-390 ]]> He he – dejligt indlæg.

Kan relatere til det med andres mening – for nøj hvor var der mange af dem i begge mine graviditeter. Plus det at fremmede tror ens mave er lovlig at røre ved! Og så måtte jeg trække på smilebåndet, for det der med klodsethed og tabe ting, det bliver kun værre de næste uger ???? til sidst vil du overveje om det du taber, kan blive liggende til HK er hjemme og kan samle op…

Ellers bare SÅ skønt at følge din graviditet både her og på snappen ❤️

]]>
Af: Katrine https://katrinelundloeje.dk/status-paa-foerste-halvdel-af-min-graviditet/#comment-389 Sun, 28 Aug 2016 12:21:57 +0000 http://selfieandthecity.com/?p=11911#comment-389 Som svar til Inger MArie Pedersen.

Tusind tak, Mie. Ja, det kan godt være lidt irriterende, men det er åbenbart bare en af de ting, der følger med 🙂

]]>
Af: Inger MArie Pedersen https://katrinelundloeje.dk/status-paa-foerste-halvdel-af-min-graviditet/#comment-388 Sat, 27 Aug 2016 17:01:38 +0000 http://selfieandthecity.com/?p=11911#comment-388 Godt skrevet Katrine – specielt det om andres mening på dine vegne :-).

]]>